Zapraszamy wszystkie organizacje pozarządowe z Poznania i okolic na spotkanie warsztatowe poświęcone tematowi planowania i tworzenia kampanii społecznych, czyli jednego z ważnych narzędzi wprowadzania zmiany –  tego, co jest zawsze w misji każdej organizacji pozarządowej.

Warsztat będzie prowadzony przez eksperta branży reklamowej Michała Nowosielskiego, twórcę agencji reklamowej Bigthinkski, 2012-2016 dyrektora kreatywnego w agencji BBDO. Michał Nowosielskie jest autorem i współautorem wielu kampanii społecznych. Pracował na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencjach Young & Rubicam Brands, Grupie Ogilvy i Publicis. Z branżą reklamową związany jest od 25 lat.

W programie warsztatów znajdą się następujące tematy:

  • Co to jest kampania społeczna?
  • Jak zaplanować kampanię społeczną?
  • Jak napisać brief reklamowy?
  • Jak korzystać z wiedzy świata reklamy?
  • Jak wykorzystać kampanię społeczną do budowania marki organizacji?
  • Jak korzystać z bezpłatnego czasu antenowego w mediach publicznych?

Spotkanie będzie posiadało elementy warsztatowe: pracę w grupach, pracę indywidualną, prezentację, dyskusję, itp. Rezultatem udziału w spotkaniu może być ramowy plan realizacji kampanii społecznej w twojej organizacji lub opracowany brief reklamowy.

Czas i miejsce:

Poznań, 20 kwietnia 2018, godz. 10:00,
Poznańskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu
ul. Bukowska 27/29

Weź udział w spotkaniu! Wypełnij formularz zgłoszeniowy: www.watchit.org.pl/formularz2018

Szczegóły na stronie watchit.org.pl oraz na facebooku: www.facebook.com/watchit.fise

Spotkanie organizowane jest przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych we współpracy z Wielkopolską Radą Koordynacyjną Związkiem Organizacji Pozarządowych

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny jednak ze względu na limit miejsc prosimy o zgłoszenie przybycia poprzez formularz zgłoszeniowy. Spotkanie potrwa maksymalnie do godz. 15:00. W przerwie spotkania zapewniamy poczęstunek. Osoby uczestniczące w spotkaniu otrzymają materiały informacyjne dotyczące tematyki spotkania.